Nieuws

Coaching

Het is Lente. Wil je meer weten over voeding en beweging? Ik leg je alles uit en geef je de kennis over gezonde voeding. Stress is funest voor de juiste focus. Stress managen is daarom erg belangrijk voor je gezondheid. Balans houden, niet alleen maar leven in je hoofd. Zorg dat je je belastbaarheid aanpast op je huidige situatie. Werk aan je mentale gesteldheid door af en toe uit je hoofd te stappen en te voelen!! Denk hierbij aan yoga, meditatie of ontspanningsoefeningen. Zoek daarbij de juiste hulp als je er zelf niet uitkomt! Herkenbaar? Bel om te overleggen of een coachingsprogramma iets voor jou kan betekenen.
Geplaatst 06-04-2020

Adem!

Wil je in deze bijzondere tijd iets nieuws leren?  Probeer dan eens een ademhalingstechniek te leren. Het geeft je een intense rust waardoor je een steeds diepere staat van bewustzijn weet te bereiken. De Bhastrika ademhaling is een opladende ademhalingsoefening. De energie gaat doormiddel van deze oefening door je lichaam stromen. Als je deze ademhalingstechniek samen met mij wilt leren, maak dan een afspraak.
Geplaatst 06-04-2020

Adem!

Geplaatst 06-04-2020

Je kunt pas werken aan een gezonde leefstijl als je er tijd in stopt. Maak een planning om tijd vrij te maken
voor een gezond leven.
Geplaatst 13-02-2020

Geplaatst 02-01-2020

 In tijden waarin we continu naar elkaar aan het kijken zijn, is het belangrijk om dicht bij jezelf te blijven en je niet gek te laten maken. De lat af en toe wat minder hoog te leggen voor jezelf, omdat dat gewoon realistisch is. Degenen die zich continu sterk opstellen zijn vaak kwetsbaar. Als jij jezelf kwetsbaar durft op te stellen maakt dat je juist sterk Probeer je dromen na te jagen, maak fouten  en besteed je aandacht aan de mensen en dingen die je energie geven. Let niet teveel op andere mensen, zorg dat jij gelukkig wordt.
Geplaatst 31-10-2019

Voeding, beweging en psyche

Voeding wordt steeds belangrijker voor de moderne mens. Dat voeding en gezondheid met elkaar verbonden zijn, wordt steeds meer geaccepteerd. Kennis en ervaring over gezonde voeding moet nog groeien. De vragen die ik voor jou heb zijn bijvoorbeeld: hoe voel je je als je gaat eten? Welke invloed heeft dat op jouw energie en gedrag? Ik koppel mijn ervaringen en kennis aan jouw eetgedrag. Wat, waar en hoe eten we? Zo leer je de achterliggende patronen en gaan we samen op weg naar een ander eetgedrag.

Beweging is een goedkoop medicijn. Het heeft tal van positieve effecten op lichaam en geest. Het bevordert je gezondheid en het verkleint de risico’s op ongezondheid. Een goed bewegingspatroon met voldoende rust en een gezond eetpatroon brengt jou een vitaal en gezond leven. We maken een nieuw bewegingspatroon dat bij jouw leven past. Hoe intens, vaak en welke vormen passen bij jou om vitaal te worden? Ieder persoon is uniek. Daarom is het belangrijk om een beweegplan te maken dat bij jou past.

Veranderen van vaste patronen is niet makkelijk. Voordat we aan het werk gaan wil ik daarom graag dat je over het volgende nadenkt:

De drie goede regels voor succes!:

  • Wat wil je echt?
  • Welke prioriteit wil je aan je doel geven?
  • Vertrouw je erop dat je het kunt?